Arbeidsprosess og “Soverom og tekstiler”-oppgaven

I dag skulle egentlig oppgaven “Soverom og tekstiler” innleveres, men siden alle ikke var ferdig med oppgaven, kunne vi få noen timer på mandagen også. Jeg ble ferdig med oppgaven i dag, siden jeg brukte tid på den hjemme i går. Jeg har fargelagt med fargeblyantene siden jeg ikke var helt flink til å bruke Promaker-tusjene enda (det med teknikk, å få det fint). 

Min arbeidsprosess:

Se hvor mønstret fondveggen med fototapeten var … Godt å få den forenklet litt, så voldsom den ble da.


Sånn ja. Mye bedre å forenkle veggen.


Detaljer.


Materialkartet – sånn ville jeg ha det. Nummerering og hva det er bilde av = veldig viktig å ha med.


Dette ble brukt til å lime på kartongen: Limpistol, RX-lim og limstift. Må si at limpistolen var kjempebra. Parketten som veier en del, sitter som den skulle (håper den ikke faller av). 

Resten av oppgaven min henger på veggen:

#interiør #materialkart #design #soverom #nordisk #stil

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg