Tentamen i interiørarbeid

Onsdag 15. april til fredag 17. april er det tentamen i interiørarbeid. I dag fikk vi vite temaet vi får (kommer tilbake til dette om noen dager). I løpet av de korte dagene tenker jeg at alt skal foregå kjapt, effektivt og tenke så det verker. Blir alltid stresset når det gjelder korttidsoppgaver, så er det “tenk fort og ta noen raske avgjørelser”. Det er ikke lett, men det skal jeg prøve.

  • 15. april: Tenke, skape, skisse
  • 16. april: Føre inn
  • 17. april: Presentasjon (30 min forberedelse + 15 min presentasjon muntlig)
     


Tenkte: Så kult kjøkken i mange forskjellige farger! Forresten, bildet er lånt HER – bare ment som en inspirasjon.

#interiør #tentamen #design

4 kommentarer
    1. Hei! Så utrolig fin blogg du har, du skriver veldig bra! Jeg hadde satt kjempe stor pris på en kommentar tilbake på min blogg! Jeg skal følge bloggen din videre 🙂 Ha det fint resten av uka! Klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg