Danmark på Torvet

Det var masse moro på Torvet i dag, lørdag. Skulle ønske jeg hadde vært der, men da de kom hjem, hadde de med seg masse Danmark realerte ting. Som jeg så på avisa, kl. 12 kom Dampbageriet og delte ut muffinser, boller og annet spiselig. 

Jeg fikk smakt på en sjokolademuffins.

Kjærlighet på pinner, refleks og en penn.

Goodiebag! Andre ting: Røde og hvite roser, brosjyrer, magasiner (reklame) og kart. Nå er det lenge siden jeg har vært i Danmark. Sist gang jeg var i Danmark var i … 10. klasse!

#danmark #torvet #reklame

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg