Oppsummering av uke 9

På onsdag hadde jeg muntlig vurdering om modernistisk litteratur – modernistisk tradisjon. Det var en fagsamtale med læreren på ca. 10 minutter. Føler at det ikke gikk så bra med alle de spørsmålene. I historie har vi om mellomkrigstiden, gruppen min har om Italia og vi skal finne ut hvordan Italia var med i krigen. Resten av onsdagen brukte jeg tiden på å lese og oppsummere kapittel 6 om sannsynlighet i matteboka.

I dag hadde jeg fri fra første time til lunsj, siden resten av klassen skulle ha den muntlige norsken. Jeg brukte likevel tiden til å forberede meg til matteprøven. Er godt forberedt! Egentlig skulle vi bruke norsktimene til særemne, men føler at matten må prioriteres først. I naturfagstimen skrev vi rapport om sitronbatteriet, men er ikke helt ferdig med den. Etter naturfag hadde vi to mattetimer. Matteprøven så vanskelig ut spesielt med de lange spørsmålene! Hvor sannsynlig er det? Timene bare fløy avgårde, så fort. Etter å ha levert prøven, føltes det ut som “nå er det helg”. Uka er kort, men jeg lurer på hva jeg skal gjøre i denne helga. Jobber kanskje med særemnet.

Her er et forsøk (ikke ferdig, selvfølgelig).

#skole #påbygg #norsk #historie #naturfag #særemne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg