Tomt for smågodt og appelsiner

I de fleste matvarebutikkene er det nå satt opp “Max 2 kg pr. kunde” skilt ved smågodt-avdelingen. Leste på nyhetene at en kunde kjøpte 35 kg smågodt, kanskje derfor det blir fort tomt og at skiltet er satt opp for at alle skal få muligheten til å kjøpe. I dag var det ikke mye å få kjøpt, tomt her på Rema 1000 men det stod bare noen bokser med hvit mint.

Noe igjen, så her fikk jeg ikke kjøpt det jeg hadde lyst på. Utenom å kjøpe smågodt, kjøpte jeg også appelsiner til 2,90 kroner per kg. Nesten utsolgt for appelsiner også.

På COOP Extra fikk jeg kjøpt litt smågodt til samme lave prisen. Eneste forskjellen er at de selger smågodt fra Nidar i stedet for Candy King. Det frister virkelig å fylle opp en pose med smågodt.

#smågodt #priskrig #påske #hverdag

4 kommentarer
    1. Herre jeg jobber på rema, og må bare si det er gelt galskap hvor mye folk faktisk kjøper. Vi har ikke hatt noen grense. Men var på jobb på onsdag da det smalt og plutselig var alt smågodt tomt. Har aldri sett mennesker oppføre seg på denne måten, skulle trodd de faktisk kriget om livet sitt! Eneste jeg i kassen tenker er hva er det du skal med 7 kg smågodt? Får du ikke sykt vondt i magen. lol. Vi solgte 3 ton smågodt på 4 timer i går. Appelsiner, ketchup, tunfisk, erter, jiff spray, egg, skjønner ikke hva som skjer lengre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg