Vi feirer seierne med pizza

I kveld sto pizza fra Pizzabakeren på menyen. Dette er fordi vi feiret guttene som tok 1. plass i Kragerø BGP vår 2016 i hver sin klasse: Kadett og Lilleputt. De har blitt så flinke i å spille sjakk nå, og mange turneringer skal de være med på fremover. Jeg ble dessverre ikke med på Kragerø for å se dem spille “LIVE”, men jeg skulle gjerne ha vært der for å se og heie på dem. Kragerø har jeg aldri besøkt før, det er selvfølgelig trist å ikke kunne bli med til et sted jeg aldri har vært før. Siden jeg var hjemme, fulgte jeg litt med på poengene og hvem de skulle spille mot. I en av de 6 rundene møttes begge to, og det avsluttet med remis (likt)!  

Tilbake til pizzaene: De smakte kjempegodt! Den ene heter “Mix” med ost, tomatsaus, pepperoni, løk og paprika, og den andre heter “Pizzabakeren Spesial” med ost, tomatsaus, kjøttdeig, løk og bacon. Vi bestilte de største på 40 cm.

Premiene – pokaler til 1. plassene til venstre og de på høyre til resten. Flotte pokaler i blå og sølv farger.

#pizza #kveld #lørdag #helg #kos #sjakk

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg