Do more of what makes you happy

I dag har jeg skaffet meg nye rammer på 30x40cm! Det var den største størrelsen jeg fant på Jysk, så de passet perfekt til de plakatene jeg fikk tilsendt fra Desenio (til de 3/6 jeg har valgt). Valget sto mellom sort og sølv ramme, men valgte sort fordi plakatene syntes mer når de skal henge på en hvit vegg. I neste uke skal jeg kjøpe til de andre tre store plakatene på 50x70cm (litt større size).

DO MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY.

Inspired, kunstplakat HER | King Penguin, plakat (med fotokunst i form av ville dyr) HER | Sailing, plakat med seil HER
Alle plakatene i størrelsen 30x40cm.

Rammene var lette å ta av og sette på igjen. Akkurat nå står de på rommet mitt, og jeg må finne plass til hvor de skal henge. Alene, i par eller sammen? Et annet innlegg om alle plakatene kommer senere.

#desenio #plakater #posters #interiør #vegg #veggpynt

5 kommentarer
    1. Så fine bilder! 😀 Gleder meg til å se mer av dem.
      Har nylig fått pakke fra Desenio, bestilte meg noen plakater for rammene jeg har over sofaen her. Og en kalender. Kommer nok bilder på bloggen min og av det senere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg