Svaret jeg ventet på

I dag har jeg vært på “jobb” fra kl. 10 til 14:30. Jeg meldte meg frivillig til å hjelpe en med nedvasking. Dessuten ble vi fortere ferdig da vi samarbeidet med å vaske, støvsuge og rydde. Den grå og lille oval radioen stod på, og jeg hørte så mange sanger som hele tiden ble spilt på reperat – igjen og igjen.

Klokka gikk kjempefort. Jeg var så sulten etter å ha jobbet til rundt kl. 13. I pausen sjekket jeg Samordna opptak fordi jeg var så spent om jeg hadde fått svar på søknaden min. Det var i denne uka vi skulle få svar. Og svar fikk jeg! Den første e-posten jeg fikk var fra UiA – Velkommen til studiestart. Først tenkte jeg: – Har jeg kommet inn? Nervøs som jeg var, trykket jeg meg inn på siden der jeg hadde søkt, og oppdaget … Jeg fikk FØRSTEVALGET!!!

Nå har jeg søkt politiattest og passting. Mange ting må gjøres før skolen starter, føler jeg. Tiden er verdt det, men snart er også sommerferien over. Det er ca. en måned igjen til studiestart – 15. august er dagen for oppmøte og starten på en helt ny skole. Jeg blir student. Tenk det, tiden flyr!

#skole #utdanning #student

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg