Vi har ikke høstferie

Dette er dagens “nå vet jeg det” – som jeg har lurt på en stund. Jeg trodde det skulle være høstferie i uke 40 (om to uker til) for alle som går på skolen, men tror ikke vi som er studenter skal ha høstferie 🙁 Ganske uvant, men kanskje blir det en slags studieuke (?), men i følge planen skal vi kun ha forelesninger på mandag og tirsdag. Kult. Da blir det mer tid til lesing når jeg har “fri”. Jeg merker at det er så mye å lese til, for jeg har 12 (!) bøker som jeg må igjennom i løpet av 1. semester … Sånn er det å være student!

Bildet av anker er tatt i Grimstad. Kunst 🙂

#høstferie #skole #student #kunst #foto
 

5 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg har heller ikke høstferie, men har leseuke. Det skal bli deilig å få lest mye pensum den uken. Lykke til videre med studiene. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg