Smykkeanmeldelse: Hjertesmykke m/ur

Reklame | Korspaahjertet - sponset smykke: ærlige meninger

Da har jeg vært så heldig igjen som har fått tilsendt et smykke fra Korspaahjertet. Denne gangen fikk jeg velge et smykke, og smeltet da jeg så dette fine hjertesmykket m/ur! Jeg liker selv å bruke det som et smykke med ur og blir en slags “2 i 1” anheng. Passer definitivt til hverdag og fest 🙂

Bildene øverst: Framside. Bildene nederst: Bakside.

Dette er et meget vakkert hjertesmykke m/ur i forgylt sølv, det er ingen tvil om. Smykkets framside har har et symmetrisk mønster med små hull i, som minner oss om mønster brukt i barokken. Smykkets bakside har blomsterdekor. Kjeden er på ca. 75 cm og selve smykket er 4,3 cm i diameter. Materiell er sølvfarget, metall. Bly og nikkelfritt. Korspaahjertet selger smykker som er testet for nikkel – 100% nikkelfritt. Smykket finner dere HER.

Hjerte med glitter.

Hjertesmykket kommer med batteri slik at det ikke er noe stress med å få kjøpt batteri – det er inkludert. Når det gjelder å stille inn riktig tid, kan man dra ut toppdelen på uret. Smykket har også en åpningsmekanisme til høyre slik at man kan åpne og lukke (maks 90 grader vinkel). Jeg synes at smykket var utrolig vakkert, både design og sølvfargen.

Bamsen min elsker smykket – det gjør dere sikkert også. Liker dere smykker? Husk å holde øynene åpne, for Korspaahjertet har ofte salg på smykker til en grei pris! Kanskje dere finner noen favoritter dere liker?

#smykkeanmeldelse #mote #anheng #sponset #smykke

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg