Alltid noe å gjøre og bok

Det er alltid noe som må gjøres i hverdagen. Jeg har hørt at det ikke er vits å si at det er for lite å gjøre, og at det er kjedelig. Ta for eksempel husarbeid som et tema, som kan ta masse tid (ramser opp): Alt fra å rydde etter andre, lage mat, ta oppvasken, vaske opp på kjøkkenet (eller bruke oppvaskmaskin), rengjøre, moppe gulvet, støvsuge tepper, vaske klær (eller bruke vaskemaskinen), resirkulere klær (gi bort klær), pante flasker, gå ut med søpla også videre – lista fortsetter og uendelig lang blir den. 

I år har jeg som nyttårsforsetter å være et “JA”-menneske som skal gi alt, stå på og lete etter muligheter som finnes. Hver eneste dag tenker jeg på hvilke muligheter jeg har for å komme meg videre. 2. februar. Tenk at vi er i februar måned allerede. Jeg vil ha noe å gjøre. Jeg vil være kreativ, skrive, ta bilder og tegne. Så i dag fant jeg fram en bok som jeg ikke har lest ferdig, og den skal jeg lese ut i løpet av noen dager. Boka heter Hvite hjerter, nr. 1 Søsternålen, skrevet av Ann-Christin Gjersøe. Jeg skal skrive en bokanmeldelse så snart jeg er ferdig med å lese ut boka 🙂

#bok #bokanbefaling #bokanmeldelse #hverdag #NorskeSerier

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg