Høstforkjølelse

I går kveld da jeg skulle til å legge meg, fikk jeg ikke sove da hostingen plutselig dukket opp. Jeg har hostet i over to uker nå og vet ikke hva som er galt med meg. Får nesten frysninger av å hoste så kraftig noen ganger uten stopp. Halsen er helt fin, ikke noe vondt der. Har tatt noen Repsils, men de gir ikke særlig noen effekt på hosten. Kanskje jeg burde skaffe meg hostesaft eller ta en tur innom legen for å ta en blodprøve.

Bilderesultat for repsils zhuo.blogg.no

Muligens har jeg blitt smittet av barn på skolen som også hoster eller er syke. Uffameg, de burde ha vært hjemme for å si det sånn! Og likevel dro jeg på skolen de to forrige ukene!? Hater å være syk, da jeg ikke får gjort noe. Det er sjeldent jeg er så syk at jeg ikke klarer å komme meg ut av huset, men i dag ble det derfor sånn: Jeg må holde meg hjemme for å hvile.

#syk #forkjølelse #hverdag #helse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg