Bursdagen min i bilder 10.10.2018

I går kveld feiret vi 22-årsdagen min med bløtkake, makroner, klementiner, blomster og Kinder Surprise. Bare bløtkakens sukkerbunn er kjøpt ferdig, men krem, syltetøy og bær er lagt på. Jeg har aldri smakt på makroner før, så jeg fikk en pakke med 12 stk deilige makroner. Jeg fikk også en pakke med 3 stk Kinderegg siden broren min akkurat var ferdig med en presentasjon om disse, og ville ikke ha de mer. Da jeg var liten, synes jeg sjokoladeegg med overraskelser var veldig kult å få. Kinderegg er laget av melke- og hvit sjokolade. Det smaker så vidunderlig godt!

Hentet bursdagshilsen på Plantasjen: 10 pk avskårne roser. Man må være medlem i kundeklubben deres for å kunne få denne hyggelige bursdagshilsenen – helt gratis.

#mat #matglede #kake #bursdag #makroner #kinderegg

10 kommentarer

Siste innlegg