Tangen Kreativ 2016

I år på Tangen Kreativ-konkurransen deltar jeg med … design og foto! Jeg utstiller plakat, banner og noen bilder som jeg har tatt. Det er utrolig mange folk fra skolen vår som har deltatt i år, masse fint å se på. Akkurat i dag på denne tiden har jeg matte skriftlig eksamen (dette er et forhåndspublisert innlegg), så de trekker vinnerne om noen minutter tror jeg. Stem på deres favoritter (!).

(trykk på bildet for å se hva som skjer)

Himmelblå, The Tall Ships Races 2015, høstbilde, en fargerik ting, naturen i Ravnedalen. Jeg blir glad om dere stemmer på nr. 5!

#design #skole #kreativ #grafisk #foto #konkurranse

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg