Designforslag: Banner og plakat

TANGEN TALENTER banner og plakat

Hvorfor dette designet? Jeg tok i utgangspunkt inspirasjon fra skolens vindusfarger og de geometriske formene. Jeg har brukt sterke farger i alle regnbuensfarger. Det er bilder av ungdommer som konkurrer og har talent. Urbant og ungt. #musikk og #talenter er noen stikkord.

Inspirasjonsbildet som inspirerte meg – foto: Tangen VGS.

 

Dette ønsket de:

– Den bør kunne selge arrangementet på en god måte
– Den bør kunne treffe rett målgruppe
– Den bør ha logo/grafikk/bilde med høy grad av gjenkjennelsesfaktor (vil bli brukt i flere år framover)

 

Mitt forslag var dette:

Banner.

Plakat.

Før jeg tok juleferie, meldte jeg på med dette designet (en banner og en plakat) til Tangen Talenter som et konkurransebidrag. Jeg så denne konkurransen på skolens hjemmeside som søkte noen til å designe for dem, og jeg tenkte: “dette vil jeg være med på”. Jeg begynte å designe og bidraget ble sendt i god tid før jeg tok juleferie. Siden det hadde gått en stund, lurte jeg på om de hadde fått bidraget mitt da jeg fikk SMS fra skolen om arrangementet snart skulle starte. Nå håper jeg at det ordner seg. Designet mitt ble dessverre ikke valgt. Jeg har jo brukt mye tid på selve designet også … OG talenter begynner om bare noen få uker!

– Hva synes dere om designet?

#design #banner #plakat #kreativ #geometrisk #farger #moderne #grafisk

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg