På biblioteket og blogger

Nå sitter jeg på biblioteket i byen og blogger. Det er det eneste stedet jeg får tid til å blogge (og hotellet men det er så stille at jeg ikke tør). Det er så flott på Thon Hotels! Vi har fått et rom som er ca. 30 kvadratmeter. Rommet har en flatskjerm TV, en 2-manns sofa, stort bord, to små nattbord, en diger deilig, myk seng for to og et bad som er ca. 3 kvadratmeter! Og den har hjørnedusj så klart! Kjempefint!

Vi har nettopp kommet fram, og det har vært en travel morgen med masse pakking +++. Da vi kom fram så vi litt rundt hvor flott det var. Vi har tatt med bløtkaka som vi kjøpte i går. Den var så godt! Vi feiret bursdagen min, og jeg ble 14 år! Familiebursdag i år ble det. Så har vi drukket brus (Sprite) og kost oss med KiMs Paprikachips. Så koselig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg