Mange bilder av mine akvariefisker

Jeg har tatt mange bilder av akvariefiskene mine før. Så da tenkte jeg å legge dem ut! Bildene har jeg tatt med et “billig” Nikon kamera. Noen bilder har god kvalitet og andre litt dårligere på grunn av dårlig lys. Bildene har blitt lagret på PC-en, så jeg har tatt der i fra. Jeg ble litt fornøyd med noen av bildene.


5 Tigerbarber.


3 Tigerbarber og 1 Gullbarbe.


Hei, big Gullbarbe! Han svømte fram til kameraet, og knips, så ble det til bilde.


1 Tigerbarbe og 3 Gullbarber.


4 Tigerbarber og 2 Gullbarber.


5 Tigerbarber og 3 Gullbarber.


4 Tigerbarber og 1 Gullbarbe.


5 Tigerbarber og 3 Gullbarber.


5 Tigerbarber, 2 Gullbarber og 3 Platy.


3 Platy.


1 Tigerbarbe og 3 Gullbarber.


1 Tigerbarbe og 4 Gullbarber.


3 Tigerbarber og 4 Platy.


1 Tigerbarbe og 2 Gullbarber.


3 Gullbarber.


1 Platy. Mørkt bilde.


3 Gullbarber og 2 Platy.


To akvarium med mange akvariefisker, klinkekuler og skjell.


Akvarium nr. 2.


1 Gullbarbe og 2 Sverddrager.


4 Kardinaltetra, 3 Gullbarber, 2 Sverddrager og 1 Platy.


To akvarium.


1 Gullbarbe.


1 Kardinaltetra og 1 Gullbarbe.


4 Kardinaltetra.


2 nydelige Tigerbarber.


1 nydelig Tigerbarbe.

Alle bilder er tatt av meg. Hihi, er god til å leke fotograf …

2 kommentarer
    1. Hei! Du virker som ei jente som kan mye om fisk. Derfor har jeg et sp©ªrsmål til deg, som jeg håper du kan ta deg tid til å svare på 🙂
      Jeg har nettopp kj©ªpt meg 3 små sl©ªrhaler som jeg har i en bolle. Er det normalt at de ligger stille i vannoverflaten? Sover de, eller kan de v©¡re skadet på noen måte? Vannet i bollen skvulpet veldig mye idag, for jeg måtte flytte bollen i bil med fiskene oppi.
      Veldig fine fisker du har forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg