Den mystiske Tigerbarben!

Dere vet ikke hva som skjedde i dag morges! Dette er veldig mystisk! Hvem gidder å løse mysteriet? Ingen har greid å løse dette mysteriet: Den mystiske Tigerbarben som forsvant …

I går var fortsatt Tigerbarben i det lille jordbærglasset sitt. Vi matet Tigerbarben og sov. Neste dag var Tigerbarben borte! Hvor var han? Dekket ikke jordbærglasset med noe da, så han har kanskje hoppet uti? Ikke på gulvet, ikke på bordet, men hvor er han da?

Savner deg Tigerbarbe, men hvor er du hen da? Nå har vi ingen Tigerbarber igjen 🙁

1 kommentar
    1. hei
      jeg kjøpte 3 tigerbarber i går å de svømte i akvariet med de andre fiskene også idag når jeg foret skulle jeg skjekke at alle var der å nå er alle tre sporløs forsvunnet, er lokk på akvariet så di kan ikke ha hoppet uta. og di andre fiskene jeg har er en malle, 3 sånne gjennomsiktige fisker og 6 guppier å ingen av disse spiser andre fisk, har skjekket tingene jeg har i akvariet å pumpa men er ikke spor etter de så lurer også på hvordan de bare kan forsvinne slikt “/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg