Utplassering som blomsterdekoratør #3

9.11.2012: Blomstene fra Sør Arena kom tilbake til butikken igjen og måtte skiftes ut med nye blomster og butikkmerkelapp. Nå tok jeg bare det samme bildet fra forrige gang med de samme blomstene.

Jeg priset blomstene til en butikkens bestemte pris og la de ut i butikken. Disse skulle de selge videre.

Snittet disse.

Var på tur i skogen. Der fant vi mose, strå, blader og lange greiner som vi tok med tilbake på jobb. Dette var noe vi fant.

Haha, mosen som ligner på et teppe. Det var litt ekkelt å ta på det.

Etter pausen skulle jeg gjøre dette. Det var å ta ut løken fra plastbegeret og å pakke den i mosen med hyssing rundt.

De satte jeg til salgs utenfor butikken.

Med disse blomsterglassene skulle jeg helle ut vannet. Jeg gjorde det forrige gang også.

Bilder av alle blomsterglassene. Jeg tok og tømte ut vannet på alle glassene før jeg stilte dem opp igjen i kassa. Så tok jeg bildene.

Lagde kranser.

Den til venstre har jeg laget og den til høyre har en ansatt vist til meg hvordan jeg skulle lage den.

Det grønne som er surret rundt er ståltråd.

Bilder av alle kransene jeg lagde.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg