Utplassering som blomsterdekoratør #4

Slik var dagen i dag på utplassering: Jeg passet på butikken (når det var kunder skulle jeg rope ut). De ansatte var i kjelleren og diskuterte et eller annet. Da var jeg oppe og passet på. Jeg tente noen lys i butikken for å få opp stemninga.

Stearinlys.


Telys som flyter i vann.

Vasket gulvet for rengjøring. Fant en grønn tallerken som var mindre enn et A5 ark. På en grønn “svamp” brukte jeg en kniv for å forme den til en form (som et rektangel). Så klistret jeg en selvknebne “tyggis” og så en grønn “stol” opp/ned på. Fikk ikke tatt bilde.

Jeg og Camilla dro til Randesund kirke for å levere blomster til en begravelse. Jeg har aldri vært på begravelse til noen kjente i Norge før, så jeg vet ikke så mye om hvordan de har seremonien. Det var rart og trist da jeg kom på besøk i kirka.

Vi tok med ca. 4 – 5 rosebuketter av denne typen.


Vi tok med blomstene på kista med.


//google


//google

Da vi kom tilbake på jobb, tok jeg en halvtimers pause. Etter pausen snittet jeg gåsunger.

Jeg snittet også de hvite rosene.

Orkidé: Kuttet av stilken og stakk dem i vannrør og propp.

Det siste jeg gjorde var å feie gulvet igjen og priset noen busker.

Nå er det snart jul og blomsterbutikken har pyntet opp butikken. Bildene nederst i dette innlegget er lånt fra Facebook sida til Camillas Blomsterdesign.


Nå er det snart jul …

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg