Sony Ericsson Xperia X8 VS Samsung Galaxy Y

I dag har jeg vært på LEFDAL, Sørlandssenteret. Jeg bestilte en Samsung Galaxy Y mobil siden de ikke hadde den telefonen på lager. Nå venter jeg i ca. en uke før den ankommer butikken. Butikken hadde tom for sort, men hvit hadde de. Jeg likte ikke hvit så godt, så jeg bestilte likevel en sort. Jeg sliter med å finne en mobil som er kontantkort. Siden telefonen er kontantkort, så slipper jeg å betale hver måned for den.

Nå lurer jeg bare på om jeg skal beholde den gamle mobilen Sony Ericsson Xperia X8, som jeg har hatt siden 2011 eller ta i bruk den nye mobilen Samsung Galaxy Y.

– Hvilken mobil bør jeg ha? Sony Ericsson Xperia X8 eller Samsung Galaxy Y?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg