Utplassering som blomsterdekoratør #6

Nå har jeg jobbet i 6 fredager og har 2 ganger igjen i utplassering.

I dag har jeg pyntet julenek med furugran (eller hva det nå det heter), en kongle og et rødt bånd.

Først skulle jeg klippe opp furugran i en haug. Så tok jeg grønn ståltråd for å binde den fast med en del av furugranet og konglen.


Så mange kongler var det i posen!

Jeg laget 10 julenek med rødt bånd og 10 grå bånd. Jeg fikk lov til å prise dem til 98,-

Noen hadde gått igang med julelysene. Lysene i rommet ble slukket og vi så hvor fint det var langs gulvet.

Camillas blomsterdesign fyller 12 år i morgen! Til lunsj var det mat. Mye bedre enn buffet!

Jeg tok bildet etter at vi har spist.


Jeg tok ut blomsterpotten og tok planten i nytt jord. Legg merke til mosen som jeg tok oppå jorda. Stjernene på toppen av plantene er laget av papp.

Dette har jeg gjort før. Jeg tok ut plastpotten til de hvite sviblene, pakket dem med mose og surret hyssing rundt.

Til slutt skulle jeg surre en kongle på hver og en svibel.


Jeg pyntet 11 hvite svibler.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg