Utplassering som blomsterdekoratør #7

Det er nest siste gang jeg er utplassert som blomsterdekoratør.

Jeg tok noen bilder ved arbeidsbordet mitt.

På hylla.

På toppen av hylla.

Jeg stod ved dette arbeidsbordet og lagde 10 julenek med 5 i røde bånd og 5 i grå bånd.

Julenekene fant jeg utenfor butikken. Det var kaldt å gå ut. Jeg bærte dem ned den trange og lange trappa (som jeg vanligvis gjør). Fikk jeg ikke med alle, tok jeg bare litt og litt om ganga. Da gikk jeg flere ganger opp og ned trappa. På bildet ser dere at det er litt rotete ut fordi jeg tok og la alle julenekene på bordet i stedenfor gulvet.


Her har jeg klar noen. Så fikk jeg lov til å prise dem. De kostet 98,- pr. stk, og butikken fikk solgt ut alle julenekene i forrige uke (takket være meg)!


Jeg får sykt julestemning å være i kjelleren, vi tok på radioen på P4 og hørte på julemusikk.

Så var det disse sviblene som skulle pakkes inn i moser. De stod innenfor butikken på ikke så kald temperatur, men da jeg tok dem med til kjelleren åpnet de seg sakte og sakte på grunn av den varme temperaturen fra ovnen vi har der.

Mosen var ikke gøy å ta på, men er du blomsterdekoratør, så må du tåle noe.

Den var jo våt også fordi den har stått i kjøleskapet en stund. Kald og våt.

Etter en stund har Camillas blomsterdesign mange avtalte bestillinger, og jeg fikk lov til å ta en tur opp til butikken for å se hvordan det gikk. De ansatte hadde det travelt med å å pakke inn, ta telefoner og sette inn bestillinger. Det var virkelig travelt på fredager i en blomsterbutikk!

Denne blomsterbuketten var veldig fin.


Denne blomsten var nydelig!


Dette skal være en krans med mange kongler på.

Etter at jeg har vært oppe en stund, gikk jeg ned i kjelleren igjen. Der så jeg noen fine blomster som jeg hadde så lyst til å ta noen bilder av.


Jeg priset sviblene til 69,- pr. stk.

Jeg gikk opp i butikken for å prise noen julestjerner. Noen blomster kostet 100,- og andre 150,-

Prismaskinen.

Siden julenekene var så godt solgt, fikk jeg lov til å lage noen flere. Jeg lagde 7 til: 10+7=17 julenek til sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg