Termin 1 på VG1 design og håndverk #2

Dette er siste del. Har dere ikke lest første del, les her. I del 2 setter jeg fokus på arbeidet mitt på linja jeg går på i VG1: “Design og håndverk”. Jeg har alltid likt kreativitet og tegning. Alle tegningene i dette innlegget er tegnet av meg, og bildene er redigert på grunn av jeg tok bildene med for lite lys.


Nypetegning.


Terninger som er stappet oppå hverandre.


Sylinder. Den skulle ha vært litt mer rundere i ovalformen.


Hårlook eller hairlook, som det sies på engelsk.


Ekstra oppgave da jeg var ferdig med nypeoppgaven.


Mønster som jeg har funnet på selv. Komposisjon. Her brukte jeg en sort tynn tusj til å tegne geometriske former, streker og linjer.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg