Mandag 7. januar 2013

Programfag: Forsetter på papirposen eller bæreposen som jeg skrev i innlegget på fredag.

Yrket som vi drømmer om å bli når vi er ferdig med videregående, skulle være temaet i oppgaven. Jeg valgte blomsterdekoratør, så i skissene mine har jeg brukt blomster til å understreke at det er en bedrift.

Jeg tegnte minst 3 skisser.


Det siste bildet med lys på, valgte jeg til å bli en helhet av.


Dette er en arbeidstegning som skal forestille framsida på papirposen. Baksiden skal jeg tegne i morgen.

Papirposen, som til slutt skal være trykket/malt i fargene sort eller hvit.

Det var alt jeg gjorde i dag. I morgen skal jeg være hjelpelærer for to som går i klassen min! Læreren ville at jeg skulle hjelpe henne litt, så jeg svarte selvfølgelig ja. Jeg skal vise på Paint, forklare og vise mønsterbygging, ornament …

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg