Onsdag 9. januar 2013

Programfag: Jeg malte papirposen med akrylmaling (som egentlig var veggmaling) med fargene sort, hvit og en blanding av disse. Da var jeg ferdig med framsida, og baksida skal jeg jobbe videre med i morgen.


Er det bare jeg som gjør oppgaven så komplisert og vanskelig? Jeg skal jobbe videre med det på skolen i morgen og dessuten så er det innlevering da.

Matematikk: Nå øver vi til matematikk tentamen. I år skal vi bare ha én tentamen, og det er matte.

Vi fikk oppgaveark fra tentamen som har vært før. Så var det bare regning, regning i tre timer. Skal ha tentamen på torsdag 17. januar.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg