Besøk hos Sam Eyde videregående skole på Arendal

Kl. 07:45 gikk A og D klassen til 5 Arendal bussen. Ca. kl. 9:15 var vi framme i Arendal. Jeg var bilsyk hele veien … og følte meg så dårlig. Vi satte oss på McDonald’s for å vente på neste buss som vi skulle ta til skolen. Den bussen vi tok videre het Sam Eyde VGS. Da vi var framme, så vi en fin skole som var sett utenfor. Sam Eyde videregående skole er Aust-Agders største videregående skole, beliggende på Myra i Arendal. Skolen hadde byggestart i 2010 og er på 18 000 kvadratmeter og har ca. 1100 elever. Skolen ble åpnet 15. august 2012, og det var ikke lenge siden det.


Bilder: Google

Vi så på VG2 Design og tekstil linjen, hva de holdt på med. Det var en linje der som het “kjole- og draktsyerfaget”. Vi gikk inn og så på alle de flotte kjolene som ble laget. Deretter hang jeg ikke med, fordi jeg følte meg dårlig. Da var jeg på biblioteket for å hvile meg litt. Da klokka var 12:30 tok vi bussen tilbake til Arendal sentrum og ventet på neste buss: Kristiansand.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg