Mandag 11. februar 2013

Programfag: Gruppeoppgave: Tekstilbanner. Først så vi en youtubefilm:

Det var fra denne videoen den første oppvarmingsoppgaven kom fra som inspirasjonskilde til det vi gjorde.

Oppgavearket:

Det var frimaling som gruppe, rotasjon hvert 5. minutt i ca. 3 omganger. Vi skulle male med den hånda vi ikke skrev med. De fleste malte med venstre hånd. Alle fikk en lapp der det stod et stikkord på. På min stod det “kjærlighet”. Da skulle jeg male noe innenfor det temaet.

Slik ble resultatet:


Den “plakaten” til venstre var vår gruppes.

Oppgave 1:

Også gruppens, samarbeid. Her la vi linotrykkene oppå hverandre slik at det ble overlapping.


Fargen min er blå, stjerneformen. Her blir de forskjellige linotrykkene satt sammen i border.


Måtte bare legge ut et bilde der jeg blandet blåfarge. Det er et speil jeg har tatt malingen på. I morgen skal vi begynne på trykk på tekstil.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg