Bloggen din er et kjært minne

Jeg skriver dette innlegget for å fortelle dere at bloggen deres er et kjært minne. Om du er en kjempeflink blogger som blogger hver dag eller elsker din egen blogg, så synes de fleste at det er som å skrive en dagbok. Vi skriver om dagene vi opplever og forteller det ut til flere lesere ettersom vi poster og poster nye innlegg. Klarer du å blogge flere år på samme blogg, er du god. Da får du “alt på ett sted”, slik at du kan bla tilbake når du blir eldre for å se hva du har gjort den og den gangen. Fantastisk eller hva?

Bloggen min ble opprettet 12.07.2009 21:36. Jeg har aldri slettet bloggen, men bare fortsatt blogget på samme blogg siden da. Jeg har blogget i mer enn 3 år. Jeg har prøvd å variere innlegg og kategori/tema slik at bloggen ble mer interessant (av og til synes jeg den er kjedelig, men hva synes du?).


Bilde: we♥it

Så har jeg hørt fra en lærer før som har sagt dette: – Når du skal få deg en jobb senere en gang og arbeidsgiveren din søker opp navnet ditt på internett for å finne ut om du egentlig er til å stole på. Har du skrevet en blogg før, vil navnet ditt dukke opp – med alle dine publiserte innlegg (kanskje noen for personlige?). Mitt tips er å: Blogge noe som passer til alle typer lesere (det kan være barn i alderen 8 – 10 år som leser det du skriver) og alle i alle aldre. Er du ikke fornøyd med tidligere innlegg; Bla tilbake i arkivet ditt og slett alle unødvendige blogginnlegg. Husk at alt du legger ut kan alle se og lese!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg