Fredag 15. februar 2013

Programfag: Leverte inn alt som hadde med skrift-oppgaven å gjøre. Da tegningen var ferdig, settet jeg den i en sort ramme.

Da jeg var ferdig med det, tok jeg tekstiltrykket ned fra veggen og stryket det med strykejern for å få det fastere.

Stryket også banneret. Alle strøk 1/4 på det, siden det var gruppearbeid.

Da alt var ferdig gjort, gjorde vi ferdig lerretene. Malingen var sort veggmaling (hvorfor bruker vi veggmaling og ikke akrylmaling?). Det ferdige resultatet ble:


Taylor Swift, i stilisert form.


Det skal forestille dette bildet.

Klasserommet vårt er veldig dekorativt.

Ikke alle er helt ferdig. Bare til inspirasjon fra andre i klassen min som har laget.


Vi fikk slutte tidlig i dag, kl. 13:30. Jeg satt litt i klasserommet for å gjøre ferdig maleriet.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg