Jeg gikk til rådgiveren for å få råd

Etter skolen gikk jeg opp til rådgiverens kontor for å få hjelp til å søke VG2.

6. etasje på skolen. Fantastisk fint! Jeg ventet der en stund før hun kom.

Jeg hadde mange spørsmål å spørre henne om, og svar fikk jeg. Jeg gikk inn på VIGO for å søke.

Begrunnelse; hvorfor jeg vil velge disse linjene:

1. Interiør og utstillingsdesign:
Elsker interiør og design. Jeg vil lære å innrede rom eller hus. Vil gå på denne linja og videre utdanne meg til arkitekt.

2. Barne- og ungdomsarbeiderfag:
Fra design og håndverk, kryssløp. Elsker å jobbe med barn, skal kanskje jobbe i barnehage eller skole. Det er også veldig lett å få seg jobb.

3. IKT-servicefag:
Vil lære meg mer datamaskin. På IKT tar de inn PC-er som skal på reperasjon eller skal fikses (de har på skolen vår, men linja er på en annen skole).

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg