Dagen i bilder + innkjøp

I dag har jeg og mamma vært på Avenyen, det gamle Sørlandssenteret og det nye Sørlandssenteret. Se dagen i bilder:

Vi var innom Montér for å ta en titt på noen små dører til “kottet” vårt.


Bare noe jeg så bak meg der jeg stod. Vi var inne på lageret.

Det gamle Sørlandssenteret, utenfor den kreative butikken Panduro Hobby, hadde de deilige smaksprøver av Cake Pops. De var utrolig gode må jeg si! Jeg har til og med fått en oppskrift som jeg vil dele med dere i neste blogginnlegg.

Cubus møtte jeg Justin Bieber 😀

Neida, det var bare en plakatfigur … Det stod faktisk to der 😉

Har kjøpt nye støvletter!


Skopunkten kjøpte vi to par flotte støvletter. Det var “Ta 2 par og få det rimeligste paret halv pris” tilbud.
Venstre par: 149 NOK.
Høyre par: 349 NOK.

Vi også kjøpt mat, men det gidder jeg ikke legge ut, men en kort oppsummering: Kjøpte Jegerbrød, vaffelkjeks, tørkede fruktgodbiter, tomater, brus …

– Hva har dere gjort i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg