Svar på spørsmålsrunden

– Hva ville du kalt din Axolotl om du fikk en?
– Hmm, siden Axolotl er et navn som er så kult, så tror jeg faktisk at jeg kaller h*n Axolotl – det real navnet. For de som ikke vet hva Axolotl er, les mer her.

– Hvilken farge liker du best?
– Rosa og lys blå. Gjerne lyse farger 🙂

– Liker du ID (One Direction) eller JB (Justin Bieber) best?
– Er ikke spesielt så stor fan av de, men sangene er ok.

Hva er ditt idol?
– Jeg har forskjellige idol som jeg ser opp til. Det kan være kjendiser: Taylor Swift, Rihanna, Britney Spears … Folk rundt meg og bloggere kanskje?

– Har du dyr?
– Har akvariefisker som kjæledyr. Det høres kanskje litt rart ut når det er kjæledyr, haha. Det jeg har igjen er: 2 Gullbarber og 2 Kobberbarber.

– Yndlingsfilm?
– Filmen “Oppdrag Nemo” da jeg var liten. Nå ser jeg på kinesiske filmer, så det må være de som er mine yndlingsfilmer. Ser ellers ikke så mye på filmer.

Liker du å ta bilder?
– Ja! Jeg liker å ta bilder av alt mulig rart.

– Redigeringsprogram?
– Redigeringsprogrammene jeg bruker er: Picmonkey, Adobe Photoshop CS5 og Pixlr.

– Hva er det pinligste du har gjort?
– Jeg har gjort så mye rart. En gang i 3. klasse begynte jeg å skrive navnene til folk (øvde på å skrive) da de ikke likte det og sa: – Hvorfor skriver du oss på ei liste?

– Hva vil du kalle deg selv?
– Et annet navn som ikke har noe med Cindy/Zhuo å gjøre. Føler meg bare annerledes siden navnet brukes så sjeldent i Norge.

– Du har valgt linja “Design og Håndverk”. Hva ønsker du å bli?
– Videre på VG2 har jeg søkt:


1. Interiør og utstillingsdesign:
Elsker interiør og design. Jeg vil lære å innrede rom eller hus. Vil gå på denne linja og videre utdanne meg til arkitekt.

2. Barne- og ungdomsarbeiderfag:
Fra design og håndverk, kryssløp. Elsker å jobbe med barn, skal kanskje jobbe i barnehage eller skole. Det er også veldig lett å få seg jobb.

3. IKT-servicefag:
Vil lære meg mer datatmaskin. På IKT tar de inn PC-er som skal på reperasjon eller skal fikses (de har på skolen vår, men linja er på en annen skole).

Dere som (ikke) kjenner meg godt: Blomsterdekoratør passer ikke for meg, har jeg tenkt på lenge, derfor har jeg ikke valgt det. Jeg har ikke så stor interesse for det og kommer nok ikke til å klare det. Målet er å bli arkitekt, interiørdesigner eller lærer.

– Hva slags program like du å se på TV?
– Jeg ser ikke så mye på TV, men ser ofte på “Idol”, “Norske Talenter” og “Skal vi danse”.

– Liker du Michael Jackson?
– Har hørt alle sangene, for å være helt ærlig så var han veldig flink til å synge ^.^

Er du redd for tannlegen?
– Ja og nei. Har jeg vært der før, samme tannlege og sted, er jeg ikke redd. 

Håper dere fikk svar på spørsmålene.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg