Morsom frukt og dekorert arkholder

I dag har jeg vært på den gamle og den nye Sørlandssenteret. På Panduro Hobby dekorerte jeg en huskeklype som så sånn ut:


Det kostet 10,- for å lage, men det var verd det. Her har jeg brukt gullmaling, glitterlim og limet på noen plastting.

COOP Obs! var det mange smaksprøver og det var en ting som jeg la veldig godt merke til i fruktavdelinga. Det var en “ekte” Jackfruit som sa: – Vennligst ikke bank meg! Selvfølgelig banket jeg den ikke, hvorfor skulle jeg det? Det jeg gjorde var å røre med håndflaten: Den hadde såkalte “pigger”, som på en spikermatte. Veldig skarpe.


Jeg lurer på om den er god som frukt? Har aldri smakt den før.

På senteret var det også bokskred, det vil si bøker fra 19,- på bokhandelen Notabene. Dessverre fant jeg ikke noen interessante bøker, men kanskje du finner noen interessante bøker som passer for deg? Det var et stort påskesalg. Det var også tilbud på kalendere og scrapbooking. Alt veldig billig, gjør et godt kupp.


Konkurranse om å vinne tur til Danmark. Gjette hvor sedlene kom ifra.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg