Å kjøpe til seg blogglesere, er det greit?

Jeg har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. De fleste som har kommet seg opp på topplista for blogg.no har enten jukset seg opp ved å kjøpe trafikk (sånn man betaler for å få flere lesere), reklamert overalt i blogger “Sjekk innlegget mitt og kommenter hva du synes om antrekket mitt” osv … Jeg spør: Er det virkelig greit? Mitt tips er å være den bloggeren du er og være et godt forbilde + ha ekte lesere (lesere som kommer av seg selv). Husk også å kommentere tilbake til bloggene som kommenterer til deg.

Det er mange som ønsker og strever med å komme opp der. Selv skal jeg prøve det en eller annen gang. Nå skal jeg prøve å komme opp på Kristiansand topplista (som jeg ligger på nå) og “klatre”  videre oppover. Det er en hard jobb.

– Hva synes dere om å kjøpe til seg (blogg)lesere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg