Har du lyst til å flytte inn?

Som sagt, jeg faila på skolen da jeg skulle male den interiøroppgaven. Veggene ble for mørke og alt ble bare rart.

Ville du ha flyttet inn? Det ble alt for mange farger! Har tatt komplimentere farger, det vil si farger som ligger over hverandre i fargesirkelen. Blå og orange.

Siden jeg ikke ble så fornøyd med første forsøk, lagde jeg et nytt. Det ble rosa.


Jeg har ikke funnet komplementerfargen til rosa enda, får søke det opp på internett etterpå. Så skal putene på bildet være den fargen som ligger over rosa som jeg er usikker på.


Brukte kjøkkenet til å jobbe … det ble rotete som dere ser.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg