Mandag 22. april 2013

Engelsk: Presens progressive/continous og oppgaver.

Programfag: Selvvalgt oppgave i programfag: Det vil si en selvvalgt oppgave vi selv velger.
Vurdering i produksjon og kvalitet og dokumentasjon, uke 16 og 17 – til sammen 36 skoletimer + ev. hjemmearbeid. “Velg gjerne et emne/tema som du allerede kan noe om og som du vil fordype deg i, eller velg noe du ikke kan. Uavhengig av hva du velger bør du utfordre deg selv.”

1. Skrev oppgavetekst.
2. Merket av målene jeg skal arbeide etter i læreplanen og formute egne mål som passer til akkurat min oppgave.
3. Lagde et vurderingsskjema.

Hva jeg har om? Jeg har valgt temaet strikking.

Inspirasjonsbilde etter det jeg skal strikke er grytekluten. Bildet er hentet her.

Jeg skal strikke en gryteklut (som ser nesten lik ut som den på bildet over) og en mobilveske.


Har brukt bomullsgarn, hvis den skulle bli vasket, så går det an.

Hjemme strikket jeg litt på grytekluten og malte ferdig interiøroppgaven:

Likte dette mye bedre enn dette:

Stua ble før mørkt, så måtte komme med flere forslag.


1960-tallet tidslinjeoppgaven.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg