Kristi Himmelfartsdag

I dag har jeg vært hjemme og har brukt mesteparten av tiden til å gjøre ferdig oppgaven om gjenbruk. Jeg lagde en lykt med perler og papirbretting: “Origami Kusudama Flowers”.

Her bruker jeg et rent syltetøyglass og putter på perler i en ståltråd.


Perlene: Vi hadde mye av det hjemme.

Det ferdige produktet!

Jeg ble ikke så fornøyd med de andre papirblomstene jeg lagde for noen dager siden, så da lagde jeg nye. Jeg har brukt magasiner fra SLOTTET, siden magasinet hadde så mange fine lyse farger.


Brukte trelim for å lime delene sammen + gaffateip som ikke var med på bildet, men med i arbeidet.


Har lagd 7 blomster og mangler 5 blomster (skal ha 12).


“Blomsterkassa”. Sparer det til i morgen, så jeg hadde ikke nok magasiner til bretting.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg