Mandag 13. mai 2013

Det første jeg tenker på, er: Snart er det 17. mai! Og 17. mai er på fredag.

I dag har vi hatt prøve i engelsktimene og det gikk ikke så bra for meg. Vi hadde om Chapter 8: Tommy from Sydney, Australia. Alle de 4 stykkene i boka + noe presens progressive grammatikk oppgaver. Tilslutt var det 3 oppgaver (skriveoppgaver).

Senere i programfagtimene fikk vi tilbake den store kunst og håndverkshistorie prøven (den som vi måtte lese over 100 sider). Så fikk vi tilbake den valgfrie oppgaven (som jeg valgte strikking og hekling).


Skissene og tegningene mine som jeg holdt på med i timene. Jeg er ferdig med planen, i morgen skal jeg jobbe mer med skissene og arbeidstegningene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg