17. mai feiring

Gratulerer med dagen alle sammen! Og gratulerer med dagen, Norge!


Det er flagget i rødt, hvitt og blått ♥


I dag møttes alle som ville gå og være med på skoletoget, i Tresse. Først var det litt “underholdning” på den sorte scenen (se bildet). De snakket blant annet om tegnekonkurransen og hvorfor vi feirer 17. mai. Jo, det er Norges Nasjonaldag! De videregående skoler stilte seg nesten helt bakerst. Plutselig begynte det å regne (jeg gikk i strikkejakke), så da tok jeg fram regnjakka.

I øs og pøs regn begynte “17-mai skoletoget” å gå etter “underholdningen”. Jeg kikket rundt meg og prøvde å se kjente fjes. Jeg så ingen fra klassen min, i parallellklassen og heller ingen jeg kjente fra skolen jeg går på. Det var litt rart når ingen kom, jeg følte meg helt alene der jeg stod. Det var også noen lærere fra skolen som ble med heldigvis.

Jeg fikk holde dusk, som fra året i fjor og året der igjen. Nesten hvert år holder jeg dusk og det synes jeg er kjempefint. Jeg leder likssom an på skolens fine fane da. Etter den lange skoletoget var jeg helt klissvåt og måtte dra hjem så fortest som mulig.

BL17HURRA

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg