En varm sommerdag

Det er for varmt å tenke. Det er for varmt å gjøre noen ting. Det er for mye svevende pollen der ute. Jeg satt inne i hele dag selvom det var sol og alt sånn der. Jeg gikk ikke ut fordi jeg tror jeg har allergi. Nå sitter jeg på rommet med åpent vindu for å se hvordan det går. Det er mye kjøligere å sitte inne enn ute. Inne er skyggen og under sola.

Dagens innlegg går ut på å legge ut ting som jeg har vært med på. Her kommer noen gode minner.


Avslutningstur for 10. klasse sommeren 2012. Klassen dro til Fårup Sommarland, Danmark. Et av de berg-og-dal-banene vi tok var FALKEN. Jeg turde egentlig ikke å ta den (er redd for høyder og fart spesielt på denne på 2 minutter). Vel, jeg tok den og det skjedde kjempefort. Så raskt som lynet gikk den.


Bystranda – sommeren 2012. Vi var på stranda og koste oss.


Desember 2012, satt på en benk på Sørlandssenteret og kjøpte et scraplodd på Narvesen. Gode minner det.

Dere lurer sikkert på hvorfor jeg legger ut gamle bilder. Egentlig synes jeg at bildene kan gi tilbakeblikk og minner som man husker. Bildene er tatt med den “gamle” mobilen min, Sony Ericsson Xperia X8. Angrer på at jeg skifta ut mobilen.

4 kommentarer
    1. Åh, herlige bilder! 🙂 Jeg tror faktisk jeg også har vært i Fårup sommerland 😀 Er sykt digg ^^
      Fin blogg forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg