En kort og god dag

Programfag: Tørket støv på symaskinene. Her er jeg med den lille feiekosten.

Tok også oljebeis på de tre små hullene. De to timene gikk veldig fort. Etter programfagtimene gikk vi ned til Auditoriet Fjære. Der fikk vi endelig vite om vi kom opp i naturfag muntlig eksamen eller ikke. Jeg kom ikke opp! Det var ingen i VG1, VG2 og VG3 som kom opp (tror jeg)? Herlig!

Da vi var ferdig der, gikk jeg til skapet mitt og ryddet det.

Alle bøkene jeg har hatt gjennom VG1 skoleåret 2012-2013. Har også matteboka, men den leverte jeg før jul.

Tro meg, det er veldig ryddig nå!

Har så lite ting igjen etter at jeg har tatt med det meste hjem. Det nærmer seg snart sommerferie, hva med å ta med hjem litt om ganga?
Øverst: Noen papirbretta geometriske figurer: Boks (siden jul), pyramide, firkantet prisme og en A3 tegneblokk.
Nederst: Skolebøker og en kurv til å ha utstyret i.

Har forresten fri i morgen på grunn av “miljødag” som de på skolen arrangerer. Da skal jeg ta frem permen, se tilbake på det jeg gjorde da jeg begynte på VG1. Så skal jeg oppsummere det jeg har lært (har tatt med lærebøkene med hjem) + lage en oversikt på prøvene og karaktervurderinger. Tilbakeblikk kalles det. Jeg husker det veldig godt – det er som minner.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg