Nordisk natur rom


Trender del 2 var tema “Mitt drømmerom”.

Nå er jeg snart ferdig med det lille hjørnet mitt. Jeg har valgt nordisk natur som stil, og det er stue. Alle møblene er kopiert fra PC-en og ikke funnet i magasiner (vanskelig å finne et passende posisjon på bildene). Ikke alt er 100% riktig størrelse, tror jeg skal fikse på det når jeg er klar til å sette/lime alt sammen. Legg merke til gulvet som jeg har kopiert av en planke i kopimaskinen og målt og klippet ut. Har limt mange biter. Møblene plasseres ikke slik, men det holder jeg på å finne ut. Det er nesten i 3D på noe, men ikke alt er det. Mesteparten er i 2D. Helga blir jobbing med dette “prosjektet”, leksa i norsk og litt blogging.

– Hva synes dere om mitt lille hjørne?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg