LOS dagen – gratis inngang i Dyreparken

I dag har vi vært på Dyreparken i Kristiansand. Det var LOS dagen, og inngangen var gratis kun for LOS kunder (noe nytt de har startet i år). Det var veldig vanskelig å komme til Dyreparken i bare buss for det gikk en buss i timen. For alle som skulle til Dyreparken, måtte ta Dyreparken-bussen, og de fikk ikke lov til å ta Arendal-bussen. Vi gadd ikke å vente til neste buss, så jeg snek meg inn på den bussen. – Ja, jeg skal til Quality hotel. Det tok to timer før jeg kom fram til Dyreparken, noe som gikk så sykt sent på grunn av alle de som skulle ta bussen “krangla” litt med sjåføren …

Da vi kom fram, gikk vi til tivoliet. Så mange flotte aktiviteter.

Eksempel på en aktivitet.

Under kommer mange bilder jeg har tatt:


Fossefall.


Laget av sand – en slags skulptur.


Da er vi i Kardemomme by.


Oida …


Superspeed.


Koi.


Vakker blomst.


Papegøyer. Den grå papegøya snakket mye, har den på video.


Det er noe mystisk med disse flamingoene. Bare se på den med ett bein.


Skilpadder.


Lama?


Har tatt flere enn 83 bilder i dag, får nok ikke alle inn hit i dette innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg