38 fantastiske motivasjonssitater

Denne listen kan brukes som et førstehjelpsskrin på dager hvor absolutt alt føles tungt og håpløst. Dager du har null lyst til å trene, gå på skole eller jobb. Dager hvor du har mest lyst til å bli under dyna.

“Hemmeligheten bak å komme seg videre, er å starte. Hemmeligheten bak å starte, er å bryte opp den store overveldende oppgaven i små håndterlige oppgaver, for deretter å umiddelbart starte på den første.” – Mark Twain

“Jeg kan akseptere at folk feiler, alle er ikke like gode til alt. Det jeg ikke kan akseptere , er å ikke forsøke.” – Michael Jordan

“Den aller mest bortkastede tiden, er all den tiden du brukte til ikke å starte.” – Dawson Trotman

“Det er gjentagelsen av affirmasjoner som fører til tro. Når troen til slutt blir til dyp overbevisning, begynner ting å skje.” – Muhammad Ali

“Jeg er den største. Jeg sa det allerede før jeg visste jeg var det.” – Muhammad Ali

“Husk, igår sa du: I morgen!” – Nike

“Uansett hvor sakte du løper, så knuser du alle som ligger på sofaen!” – Ukjent

“Motivasjon er det som får deg igang, vaner er det som får deg til å fortsette.” – Jim Ryun

“Jeg har bommet på mer enn 9000 skudd i min karriere. Jeg har tapt nesten 300 kamper. 26 ganger, har jeg blitt bedt om å ta skuddet som kan avgjøre kampen – og bommet. Jeg har feilet igjen og igjen og igjen i livet mitt – og det er derfor jeg hatt så stor suksess.” – Michael Jordan

“Du bommer garantert på 100% av alle skuddene du ikke prøver på.” – Wayne Gretzky

“Ekte styrke kommer ikke fra å vinne. Slitet du må gjennomgå gir deg styrke. Når du går gjennom harde prøvelser og likevel bestemmer deg for å klare det – det er styrke!” – Arnold Schwarzenegger

“Lid deg gjennom smerten som kommer fra disiplin, eller lid for alltid under smerten som kommer fra å angre!” – Ukjent

“Smerte er midlertidig, ære varer evig.” – Ukjent

“Vinnere gir aldri opp. De som gir opp, vinner aldri.” – Vince Lombardi

“Feil 7 ganger, reis deg opp 8 ganger.” – Japansk ordtak

“Jeg har ikke feilet. Jeg har bare funnet 10,000 måter som ikke fungerer.” – Thomas Edison

“Jeg elsker å tenke stort. Hvis du skal tenke noe som helst, kan du liksågodt tenke stort. – Donald Trump

“Det ikke hva du gjør en sjelden gang, det er hva du gjør dag ut og dag inn som utgjør den store forskjellen.” – Jenny Craig

“Hvis du ikke har troen på deg selv, vil du alltid finne en måte å ikke vinne på.” – Carl Lewis

“En mann kan aldri oppdage nye hav, om han ikke har mot nok til å miste kysten av syne.” – Andre Gide

“Jeg frykter ikke en mann som øvd på 10000 forskjellige spark en gang. Den jeg frykter, er en mann som har øvd på et eneste spark 10000 ganger.” – Bruce Lee

“Den eneste enkle dagen, var dagen igår.” – Navy Seals ordtak

“Oppslukt er kun et ord de late bruker om de dedikerte.” – Ukjent

“Bestem deg for at du ønsker det mer enn du er redd for det.” – Bill Cosby

“Det er vanskelig å være ydmyk når du er så stor som jeg er.” – Muhammad Ali

“Flaks er kun resultatet av hardt arbeid og gode forberedelser.” – Ukjent

“Desto hardere du jobber, desto mer flaks får du.” – Golfspilleren Gary Player

“Flaks er kun resultatet av hardt arbeid og gode forberedelser.” – Ukjent

“Kroppen er din mest verdifulle eiendel, så du er nødt til å ta vare på den!” – Fitnessguruen Jack LaLanne

“Hvis du har bra mat i kjøleskapet ditt, kommer du til å spise bra mat.” – Errick McAdams, personlig trener

“Streb etter fremgang, ikke perfeksjon.” – Ukjent

“Jeg hatet hvert minutt med trening, men jeg sa til meg selv, ikke gi opp. Lid nå, og lev resten av livet som mester.” – Muhammad Ali

“Energi og utholdenhet overvinner alt.” – Benjamin Franklin

“Sinnet bestemmer hva som er mulig. Så lenge sinnet kan se for seg at du kan gjøre noe – kan du gjøre det – så lenge du tror det 100 prosent,” – Arnold Schwarzenegger

“Hvor mye smerte har ikke de hendelsene vi fryktet kunne skje, som aldri skjedde, forårsaket oss?” – Thomas Jefferson

“Du klarer ikke alt med en positiv tankegang, men det kommer til å hjelpe deg å klare alt bedre enn negativ tankegang gjør.” -Zig Ziglar

“Ta vare på kroppen din. Det er nemlig det eneste stedet du MÅ bo.” – Jim Rohn

Kilde: HER
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg