Produkteksponering på sokkel: iPad


Forrige fredag startet vi med en ny utstillingsoppgave: Produkteksponering på sokkel. I dag har jeg tatt med meg en iPad som jeg skal stille ut som utstilling. Jeg har tegnt en del skisser, og til slutt skal det utstilles på en sokkel i 40×40. Da har vi to fredager igjen på dette. Jeg har skrevet ut noen apper fra kopimaskinen, klippet ut og limt de på litt hardere kartong. Etter det skal jeg henge det opp så det “svever” over utstillingen. Hvor flott blir det? Det blir så spennende å tenke på!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg