God jul + juletreet

Nedtellingen er endelig over, nå har vi kommet til 24. desember – julaften! Noe som er litt rart i år, er at det ikke er en eneste snøkrystall å se utenfor. Hvor kan snøen ha tatt seg hen? Her i Kristiansand blåser det kjempemye og regner (snakker om tidligere i dag). Det som er positivt, er at det ikke er minusgrader ute. Her kommer noen bilder av det jeg skal gjøre i dag:


Vårt grønne kunstlige juletre som vi bruker hvert år.


Julegavene under juletreet.


Kunstig julestjerne.

Litt senere skal vi åpne julegavene. Jeg er veldig spent på hva jeg får i år, men uansett hva jeg får, så skal dere vite at jeg er takknemlig på det jeg får! (ingen klager). Vi har spist middag, så nå blir det først filmkveld og sofakos.

– Hva gjør dere på julaften?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg