Årets julegaver 2013

Vi begynner med det spennende først av alle julegavene. Gavene til brødrene mine var veldig spennende:


En av dem fikk en Nintendo 3DS og Pokémon Y – spillet. Han andre fikk en Nintendo 3DS XL og Pokémon X – spillet. Så fikk de blant annet klær også.


Starten på et nytt spill virker veldig interessant.


Alt jeg fikk: Ferrero Rocher sjokoladen som jeg ønsket meg ♥ Fleecegenser, sokker og ting som brødrene mine har laget på skolen. PS: Den mystiske katten kommer fra McDonald’s … Broren min gav meg den. Kanskje ikke alt på bildet, fordi jeg får mer etter nyttår.


Lenge siden ^^ Gleder meg til å prøvesmake sjokoladen!


Gavene til foreldrene mine. Sjokolade, kaffe, godteri og teposer.

– Hva fikk dere til jul?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg