Ikea

I går tok jeg turen til IKEA for å se på diverse ting + få inspirasjon til kjøkkenoppgaven jeg nå holder på med. Det var vledig mange folk, og her kommer mange flotte bilder fra IKEA som jeg har tatt.

Mange handlevogner.


IKEA hadde noen “hus” og utstillinger av forskjellige møbler. Jeg tok bilde av planløsningene.


Jeg hadde tenkt om å erstatte bokhylla mi på rommet mitt hjemme med noen av disse flotte hyller. Billig var de også. Aner forresten ikke om de var med dører, så da måtte jeg sammenligne de to.


Et koselig rom med TV, skaper og et TV-bord.


Utstilling.


Salg på Orkidé Phalaenopsis potteplanter til 25,-


Virvelplanter.


“Pondus Potteplante” som jeg kaller de for.


To fine utstillinger.


“Snøkrystall” lys og “diamant” lys.


Lampeskjermer.


9,- for utgående julestjerner.


De er av papir.


Flotte glass som man kan ha telys i.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg