Opplæring i bedrift UKE 7 (video)

10. – 14. februar (uke 7) var jeg i opplæring i bedriften Carlsen Fritzøe på Sørlandsparken, og det var jo kjempegøy! Jeg lærte mye nytt som fargeteori, var på hjemmebesøk hos kunden, å se/høre etter kundenes behov, tegne kjøkken på et program som heter Winner og rival.no … Etter denne uka skulle vi skrive en rapport om der vi var i uke 7. Jeg har valgt å lage en video der jeg har filmet nesten alle kjøkkenutstillingene i butikken, noen bilder og stikkord.

Jeg kommer til å skrive hva jeg har gjort hver dag i den uka, men først har jeg en video til dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg